Najveća akcija pošumljavanja u Srbiji: 51.256 novih sadnica drveća u samo jednom danu

U prvoj masovnoj akciji pošumljavanja u okviru projekta „Zasadi drvo“, u nedelju 17. novembra, za samo jedan dan Srbija je dobila 51.256 novih sadnica

Foto: Zoran Mirčetić

Ovu akciju pokrenule su kompanija dm drogerie markt i Adria Media Group, u saradnji sa institucionalnim partnerima: Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava šume, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokretom Gorana Srbije, Privrednom komorom Srbije i Botaničkom baštom „Jevremovac“, postavivši, zajedno sa građanima volonterima, svojevrstan rekord masovne radne akcije pošumljavanja u Srbiji.

Direktorka dm Srbija i Severna Makedonija, Vesna Stojanović, ukazala je na značaj ovog projekta i iskazala zadovoljstvo što se pozivu za najveće jesenje pošumljavanje odazvao veliki broj građana.

Foto: Zoran Mirčetić

– Pokretanje ovog projekata i okupljanje u velikom broju dobar su pokazatelj delovanja u skladu sa održivim razvojem i davanja doprinosa očuvanju životne sredine. Jedan od osnovnih postulata kompanije dm je briga o zajednici u kojoj posluje i pružanje mogućnosti svojim kupcima i zaposlenima da se uključe u inicijative kako bi se savesno ophodili prema svojoj okolini i ljudima – dodavši da je, osim partnerstva na samom projektu, kompanija dm donirala 100 ašova i 100 motika JP „Srbijašume“.

Hiljade građana je, zajedničkim snagama, zasadilo sadnice hrasta, jasena, smrče, crnog bora na čak 34 lokacije širom Srbije. Među brojnim volonterima, našli su se i zaposleni dm-a koji su, sa svojim porodicama, dali doprinos akciji sa željom da motivišu druge da se savesno ophode prema životnoj sredini. Četvoromesečna kampanja koja je prethodila sadnji, otpočela je sa ciljem da edukuje i podigne svest javnosti o značaju očuvanja prirode i održivog razvoja društvene zajednice.

Foto: Zoran Mirčetić

I u jubilarnoj 15. godini poslovanja u Srbiji, kompanija dm, svoju posvećenost ciljevima održivog razvoja i pružanja podrške društvenoj zajednici u kojoj posluje, potvrđuje opredeljivanjem za politiku održivog razvoja. Upravo zbog toga, dm u svom asortimanu ima preko 1.000 proizvoda koji predstavljaju odgovarajuće ekološke alternative proizvodima koje svakodnevno upotrebljavamo.

Kao dodatan korak očuvanja životne sredine, kompanija dm je 14. oktobra 2019. godine u potpunosti povukla plastične kese iz prodaje, a svojim kupcima nastaviće da nudi ekološke alternative i doživotnu garanciju u vidu dm pamučne trajne torbe.

(Telegraf.rs/PR)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *