Zdrava hrana sve više stiže na kućnu adresu

Svetski dan potrošača obeležava se svake godine 15. marta, sa ciljem da se potrošačima ukaže na njihova prava. Ove godine posvećen je temi „Prodaja van poslovnog prostora – onlajn trgovina“. 

Budući da brz tempo života nameće i drugačije potrošačke navike koje ne trpe sporo snabdevanje, internet prodaja poljoprivrednih proizvoda koji se ispručuju na kućnu adresu uzela je maha, pa sve više poručujemo i kupujemo zdravu hranu direktno od proizvođača.

Evropsko radno vreme ostavlja sve manje prostora za lagodnu kupovinu i obilazak zelenih pijaca a sa druge strane živeti zdravo i konzumirati namirnice proizvedene na što prirodniji način postaje imperativ. Kako se što brže i komfornije snabdeti svežim voćem i povrćem i uopšte tradicionalnim poljoprivrednim proizvodima nego preko onlajn prodaje.

Onlajn prodaja poljoprivrednih proizvoda posebno se razvila u vreme pandemije korona virusa, međutim i nakon toga taj vid trgovanja ne jenjava jer benefite takve vrste trgovine oseti i kupci i prodavci.

Sasvim je jasno da reč o jednostavnijem trgovanju. Međutim postoji još nešto. Digitalizacija, odnosno internet ekspanzija pruža povoljan način reklamiranja proizvoda ali i veoma važnu interakciju sa tržištem

Bet obzira što je kupovina preko interneta nešto povoljnija ipak voće i povrće proizvedeno po organskim principima kao i tradicionalnim recepturama uglavnom poručuju potrošači sa dubljim džepom jer je cena takvih proizvoda viša u odnosu na konvencionalne proizvode. Izvor: RTV

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *