PARTNERSTVO održalo Poljoprivredni sajam

Tanka je linija između iskrenosti i patetike. Oni koji se budu upustili u čitanje narednih redova mogu da ih ocene na jedan ili drugi način. Jedno je sigurno. Autoru je STALO da Poljoprivredni sajam opstane kao BREND Novog Sada, Vojvodine, Srbije pa i šire. A to se i desilo

Partnerstvo. Jedino može biti iskreno. Nikako drugačije. Manite Putina i njegovu mantru “Naši zapadni partneri …” Lisac je to.

“Lako je izlagati na Poljoprivrednom sajmu u dobra vremena. Budi ti laf pa se pojavi kada gotovo sigurno znaš da će biti manje i izlagača i posetilaca. Ali ako smo PARTNERI u dobrim vremenima treba da budemo i u teškim.” Radivoj Ćosić, “Taurus” Agro Konsalting

Čestiti Rade, koji se kvalitetno bavi konsaltingom i menadžmentom u sektoru proizvodnje mleka, možda je najjednostavnije definisao moj dominantan utisak sa upravo završenog 88. Međunarodnog poljoprivrednog sajma. Na svakom koraku se potvrđivalo da je svima koji su uzeli učešće, od organizatora, izlagača do posetilaca, bilo važno da sve protekne u najboljem redu.

Zaposleni na Novosadskom sajmu učinili su sve, da bude tako. Od bezbedonosnog protokola, preko izlagačkog dela, do stručnih i B2B skupova u Master centru. Detalje, uostalom, možete naći na sledećem linku.

U organizaciji Nacionalne izložbe stoke, objedinjenju organskih proizvođača do stručnih skupova svesrdno im je pomoglo Ministarstvo poljoprivrede. I grad Novi Sad je, nedvosmisleno, stao iza Poljoprivrednog sajma.

Specijalizovani skupovi stočara i voćara, zatim konferencije posvećene preciznoj poljoprivredi, finansiranju i osiguranju poljoprivrede bili su pogodak “u sridu”.

Izlagača, ove godine je bilo 800 u odnosu na nekadašnjih 2.000. Ali, čini se da ni jedan segment nije nedostajao. U razgovorima nisu krili zadovoljstvo ugovorima koje su postigli. Miroslav Nikolić iz “Gruža agrara” definisao je da su se “prebrali i izlagači i posetioci”. Ali konstatuje da su na sajam došli “oni pravi kupci kojima sam mogao da se posvetim.” Zadovoljan je ugovorenim poslovima a isto su mi potvrdili i Natalija Kurjak iz kompanije “RTI” kao i Vladislav Princip iz temerinskog “Agrola”.

Kolateral malobrojnije posete su ugostitelji. Prema rečima generalnog direktora Novosadskog sajma Slobodana Cvetkovića poseta je okvirno bila 40% u odnosu na onu iz 2019. Sličnu informaciju sam dobio i od organizatora Pomurskog sajma u Gornjoj Radgoni. Ova manifestacija je održana od 21. do 26. avgusta.

Pred menadžmentom Novosadskog sajma je da analizira domete najvažnije manifestacije njihove kuće i da naredni 89. Međunarodni poljoprivredni sajam koji je predviđen za maj 2022. što bolje pripreme. / Đorđe Simović

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *