Ibarska magistrala u Adranima kod Kraljeva biće osposobljena za saobraćaj

Most u Adranima na putu Kraljevo Čačak nabujala Musača je odnela, tako da je ovaj deo Ibarske magistrale za saobraćaj u prekidu. Vozila saobraćaju straim putem Kraljevo Čačak ili alternativno kroz okolna sela koji nemaju oštećenja na saobraćajnicama. Danas je lice mesta posetio i ministar građevine.

Dobra vest je da će Ibarska magistrala kod Kraljeva biti osposobljena za saobraćaj u narednih 10 dana, rekao je ministar građevine Goran Vesić, koji je najavio i gradnju novog mosta. Rok za izgradnju je četiri meseca, a gradiće ga d. o. o. “Novi Pazar put”

Vesić je rekao da je Ministarstvo građevine saobraćaja i infrastrukture izdalo hitan nalog za formiranje privremene devijacije na mestu prekida saobraćaja na državnom putu prvog B reda 22, Mrčajevci – Adrani kod mosta preko Musine reke.

“Ja sam juče dao nalog putevima Srbije da se hitno izradi devijacija i da se ovaj most ruši i da se izgradi potpuno novi most. Ovaj most je inače izgrađen 1964. godine, zato ima stubove u koritu, to se odavno već ne radi tako. Rekonstruisan je 2016. godine, tada je trebalo da se izgradi nov most, a ne da ga rekonstruišu, jer je rekonstruisan na starim stubovima”, rekao je Vesić.

Privremenu devijaciju će raditi “Putevi Srbije” formiranjem obilaska oko lokacije prekida čim se voda povuče i omogući rad na postavljanju cevi i formiranju nasipa. Ona će biti u funkciji do izgradnje novog mosta na ovom mestu. Radovi na izgradnji novog mosta počeće čim se stvore uslovi za neometan rad, odnosno, nakon povlačenja vode i prestanka padavina.

Privremeno saobraćajno rešenje za najviše kako najavljuje ministar biće završeno za 10 dana, tako što će se napraviti cev kroz koju će prolaziti reka, uradiće se zemljani nasip, tako da će put sa asfaltom biti pušten za saobraćaj. Ova privremena saobraćajnica omogućiće saobraćaj ali usporenim intenzitetom, tako da je danas sugerisano da kada bude puštena za saobraćaj, vozači upravljaju po strogoj signalizaciji.

„Ovaj most je inače izgrađen 1964. godine, zato ima stubove u koritu, to se odavno već ne radi tako. Rekonstruisan je 2016. godine, tada je trebalo da se izgradi nov most, a ne da ga rekonstruišu, jer je rekonstruisan na starim stubovima. Moraće da se vozi sporije, ali će saobraćaj ići. To je ono što ćemo prvo raditi, što je urgentna mera. Sledeća mera je da se sruši ovaj most, da se izgradi novi most, novi most će biti izgrađen sa mnogo većim rasponom, jer jednostavno mora tako zbog reke i ono što je važnije, biće podignut iznad sadašnjeg mosta. Jedan od problema je što je sadašnji most građen veoma nisko u odnosu na reku”, zaključuje Vesić.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *