Do 29. septembra otvorene prijave za učešće na sajmu BIOFACH

Javni poziv za učešće na Međunarodnom specijalizovanom sajmu organske hrane BIOFACH 2024 otvoren je do petka, 29. septembra.

Razvojna agencija Srbije i Privredna komora Srbije, u saradnji sa Švajcarskim programom za promociju izvoza (SIPPO) i Nacionalnom asocijacijom za organsku proizvodnju „Serbia organica“, organizuju nastup srpskih privrednika u okviru nacionalnog štanda Srbije na predstojećem Međunarodnom specijalizovanom sajmu organske hrane „BIOFACH“ 2024.

BIOFACH predstavlja najveći svetski sajam u oblasti organske proizvodnje koji se svakog februara održava u Nirnbergu, Nemačka, od 1990. godine. Okuplja više od 3.000 izlagača i obiđe ga preko 50.000 posetilaca iz više od 130 zemalja. Sajam je sveobuhvatnog sadržaja, te je pored međunarodne izložbe organskog sektora, mesto trgovine i poslovanja, ali i mesto na kojem se kreiraju politike i trendovi u ovom sektoru.

Pravo na učešće na ovom sajmu u okviru nacionalnog štanda imaju privredna društva i preduzetnici registrovani u Republici Srbiji koji se isključivo bave proizvodnjom organskih proizvoda.

U cilju što boljeg nastupa izlagača na ovom sajmu, svako pravno lice imaće mogućnost da učestvuje u pripremnim tematskim radionicama, a ujedno će imati i punu ekspertsku podršku od strane SIPPO programa pri organizovanju B2B matchmaking sastanaka na sajmu, kao i povezivanju sa potencijalnim partnerima.

Na sajmu održanom ove godine, dvanaest kompanija iz Srbije je predstavilo svoje proizvode pod sloganom „We speak organic – Organic product from Serbia – Tradition Transformed into Innovation“. Srpske firme iz oblasti organske hrane su na Međunarodnom sajmu BIOFACH 2023 imale više od 400 sastanaka sa kupcima iz regiona, ali i iz Nemačke, Austrije, Švajcarske, Francuske i Holandije, dok je vrednost ugovorenih izvoznih poslova procenjena na sedam miliona evra.

Tekst Javnog poziva, kao i prateća dokumentacija dostupni su OVDE.

Foto: BIOFACH, PKS

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *