„Agro Belgrade 2024“ okupiće proizvođače i kupce voća i povrća na B2B sastancima

Bilateralni sastanci domaćih i regionalnih proizvođača i izvoznika svežeg, smrznutog ili prerađenog voća, povrća i grožđa sa renomiranim uvoznicima, distributerima i maloprodajnim lancima iz regiona i Evrope, biće održani 26. januara na Beogradskom sajmu, u vreme trajanja Međunarodnog sajma voćarstva, povrtarstva i vinogradarstva „Agro Belgrade 2024“.

Da su naši privrednici veoma zainteresovani za susrete sa inostranim partnerima potvrđuje i veliki broj već prijavljenih učesnika i zakazanih B2B sastanaka preko specijalizovane veb platforme. Rok za registraciju je 25. januar 2024. godine, a prijava se vrši putem linka: https://agro-belgrade-b2b-zone.b2match.io/.

Ovi susreti se organizuju u okviru Evropske mreže preduzetništva, uz podršku Privredne komore Srbije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Srbije, Sekretarijata za poljoprivredu Grada Beograda i projekta „Velika mala privreda” koji finansira USAID, a realizuje međunarodna organizacija ACDI/VOCA.

Prema rečima Bojana Jankovića, menadžera za razvoj tržišta i izvoza iz ACDI/VOCA, sastanci tokom „Agro Belgrade 2024“ sajma su pravo mesto za domaće i regionalne proizvođače voća i povrća da predstave svoju ponudu inostranim i domaćim kupcima, povećaju obim prodaje i prošire svoja izvozna tržišta. Da vlada interesovanje za ovu kategoriju proizvođača potvrđuju i neki od kupaca iz Evrope i regiona koji su se već registrovali.

,, Do sada među potvrđenim kupcima su „Freshvil“, Poljska, „Smith & Son“ Velika Britanija, „Bohemia“, BiH, „Voli“ marketi, Crna Gora, „Vero“, Severna Makedonije, kao i sve značajniji maloprodajni lanci iz Srbije. Pozivamo proizvođače iz Srbije i regiona da nam se pridruže i zakažu sastanke sa potencijalnim partnerima,, – ističe Janković.

Katarina Momčilović Matić, viši savetnik u Centru za EU integracije Privredne komore Srbije naglašava da su B2B susreti koji se održavaju na galeriji Hale 1 Beogradskog sajma od 10 do 17 časova odlična prilika za umrežavanje i direktnu komunikaciju izlagača i kupaca, jer tokom sastanaka koji se unapred zakazuju putem platforme, mogu detaljnije da razgovaraju o specifičnostima proizvoda, količinama, rokovima isporuke i drugim relevantnim pitanjima i tako procene mogućnosti buduće saradnje.

,, Sastanci su besplatni i zakazuju se unapred, brzo i jednostavno putem onlajn platforme, čime se registrovanim učesnicima pruža mogućnost da pronađu partnere u skladu sa svojim potrebama i interesima, što olakšava proces pregovaranja i započinjanja saradnje i realizacije zajedničkih poslova,, – objašnjava Momčilović Matić.

Prošlogodišnji „Agro Belgrade“ je okupio više od 500 izlagača iz Srbije, regiona Balkana i sveta, među kojima su bili proizvođači svežeg, smrznutog i prerađenog voća i povrća, poljoprivredne mehanizacije, sistema protivgradne zaštite, sistema za navodnjavanje i ostale opreme.

Sadržaj ovogodišnjeg sajma koji traje od 25. do 27. januara dopunjen je B2B sastancima. Ova trodnevna manifestacija obuhvatiće i diskusije o aktuelnim i nadolazećim trendovima na globalnim tržištima i pružiti informacije o najnovijim tehnološkim inovacijama u prehrambenoj industriji. „Agro Belgrade 2024“ na više od 30.000 m2 okupiće preko 1.000 izlagača i brendova, uključujući i predstavnike najvećih svetskih kompanija. Foto: PKS

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *