— Istraživanje koje je za FederUnacoma sprovela agencija GRS potvrđuje poverenje proizvođača u sajmove, a posebno za u događaj u Bolonji. Pozicioniranje brenda i odnosi sa distributerima elementi su koji najviše motivišu kompanije da učestvuju.
„EIMA je nezamenljiva platforma za razvoj našeg sektora“, izjavila je generalna direktorka FederUnacoma Simona Rapastella.
Posle zastoja izazvanog vanrednim zdravstvenim problemima, sajmovi su ponovo glavni oslonac promotivnih i komercijalnih aktivnosti industrijskih kompanija. To je ono što proizlazi iz analize sektora koju je sprovela kompanija GRS u ime FederUnacoma, italijanskog udruženja proizvođača poljoprivrednih mašina.
Anketu, sprovedenu na velikom uzorku proizvođača i posetilaca, predstavila je generalna direktorka FederUnacome, Simona Rapastella, tokom generalnog sastanka Federacije održanog u Varignani, u blizini Bolonje.
Velika većina anketiranih kompanija (83%) – podvlači istraživanje GRS – prepoznaje tradicionalne sajmove kao osnovnu zaštitu tržišta. Gotovo niko među proizvođačima (2%) ne misli da su nadživeli svoju funkciju i da će ih u budućnosti možda zameniti druge vrste događaja. Još veći (95%) je procenat posetilaca koji tradicionalne sajmove smatraju nezamenljivim.
U ovom scenariju ističe se pozicioniranje događaja kao što je EIMA International, svetska izložba poljoprivrednih mašina, koja u Bolonji ima svoje 44. izdanje od 19. do 23. oktobra. „U konkretnom slučaju EIMA-e“, objasnila je Rapastella, „istraživanje pokazuje kako većina kompanija u sektoru poljoprivrednih mašina smatra EIMA strateškim događajem i kako 93% izlagača smatra da je neophodan za jačanje brenda kompanije“.
EIMA u oktobru, sa svojih približno 1.500 izlagača, prvi je veliki događaj u vezi sa poljoprivrednim mašinama koji bi trebalo da se održi nakon vanredne zdravstvene situacije i jedini koji će se održati 2021. godine. „Ovo predstavlja uspeh za Federaciju i njene organizacione strukture,” zaključila je Rapastella.