Od 15. do 19.oktobra 2022. godine biće održan najveći susret u prehrambenoj industriji – SIAL 2022 u Parizu. Kako se navodi u saopštenju Francusko – srpske privredne komore Sajam SIAL predstavlja izvor inspiracije za globalnu zajednicu prehrambene industrije. U SIAL-u se stvaraju sinergije između različitih aktera sa ciljem da daju svima ključeve neophodne za kreiranje ishrane sutrašnjice.
Tema ovogodišnjeg sajma je #OWN THE CHANGE, tema u skladu sa vrednostima koje promoviše kuvar Mauro Colagreco koji je ovogodišnji pokrovitelj ove značajne manifestacije.
« Postoji želja sa moje strane da se borim da se muškarci i žene ove planete kvalitetno hrane. To je važno za naše zdravlje, ali i za zdravlje same planete zemlje. Svaki put kada jedemo, mi na neki način odlučujemo o svetu u kome želimo da živimo. Zbog toga mi tema „Own the change“ kaže da je važno shvatiti da se svet već promenio, na nama je da ga prihvatimo !» izjavio je argentinski šef i vlasnik restorana Le Mirazur, koji poseduje 3 mišelinove zvezdice.
Tri partnera SIAL sajma Kantar, ProteinesKSTC i NPD analizirali su globalne potrošačke trendove i njihov razvoj istraživali ekskluzivno za ovaj sajam. Ove studije pokazuju da je u kontekstu globalne neizvesnosti potrošač i dalje uveren da ono što jede oblikuje svet u kome živi. Tanjir i izbor hrane prevazilaze jednostavno zadovoljenje osnovnih dnevnih potreba.
4 glavne novine kod trendova u ishrani:
Već dve godine neminovno se odvijaju fundamentalne strukturne promene trendova, svakako manjeg ili višeg intenziteta i brzine u zavisnosti od naših kulturnih i ekonomskih dispariteta, naših paradoksa i naših kontradikcija.
Više prirode: zdravlje je više nego ikada prisutno na tanjiru
Više životne sredine i etike: Društveno odgovorno poslovanje dolazi na sto
Više zadovoljstva: društvena posvećenost u izboru hrane
Digitalna transformacija: na usluzi