IZVOR: B92 PONEDELJAK, 11.01.2021
Beograd — Privredna komora pozvala je sve zainteresovane kompanije da od 19. do 21. januara učestvuju na Alibabinom „Virtuelnom samitu za nove prodavce T mol global“.
PKS u saopštenju poziva kompanije da iskoriste priliku da svoje proizvode i brendove predstave ogromnom kineskom tržištu.
“Ovo je velika šansa za sve naše kompanije da se predstave i nađu kupce na kineskom tržištu. T mol global je platforma za elektronsku trgovinu Alibaba grupe, i kao jedna od najposećenijih veb-lokacija za maloprodaju omogućava preduzećima širom sveta da svoje proizvode prodaju u Kini”, objasnio je Mihailo Vesović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju Privredne komore Srbije.
Platforma predstavlja i najveću prekograničnu B2C (business to consumer) platformu elektronske trgovine u Kini koja okuplja više od 26.000 stranih kompanija u 5.300 kategorija iz više od 84 zemlje i regiona, pomažući inostranim brendovima da dođu do 800 miliona potrošača koji u Kini kupuju preko Alibabe, saopštila je Privredna komora Srbije.
Vesović ističe da je Alibaba grupa u procesu uvođenja olakšavajućih mera za pristup T mol global platformi za zemlje kao što je Srbija, za brendove koji imaju potencijal da budu prepoznati i nađu kupce u Kini.
Na samitu će takođe biti predstavljeni poslovni modeli pogodni za mala i srednja preduzeća koja žele da njihovi proizvodi uđu u sektor maloprodaje u Kini. Stručnjaci T mol globala informisaće vlasnike kompanija ili distrubutere brendova o raznim poslovnim rešenjima za plasman proizvoda na kinesko tržište na kome rastuća srednja i visoka klasa sve više kupuje uvozne proizvode iz celog sveta.
Predstavnici kompanija zainteresovani za učešće na virtuelnom samitu mogu da se do 15. januara registruju onlajn i dobiju sva dodatna obaveštenja o detaljima samita OVDE.
Alibaba grupa, osnovana 1999. godine, danas je najveća svetska kompanija za maloprodaju i e-trgovinu i jedna od vodećih internet-kompanija. U 2020. rangirana je kao peta najveća kompanija za veštačku inteligenciju i jedna od najvećih investicionih korporacija na svetu.
Kompanija je lider u elektronskoj trgovini, i u vlasništvu ima veliki broj kompanija, od kojih su najpoznatije Alibaba, AliExpress, AliPay, Taobao, Tmall, a širi se i na medijsku industriju, navedeno je u saopštenju.